2012 m. gegužės 1 d., antradienis

4 DALIS
Rytas praskriejo lyg akimirka. Galutinai prabudau tik mašinoje, pakeliui į oro uostą. Keliavome kelias valandas tik aš ir mama. Kalba nesirišo abi buvome per daug susinervinę. Oro uoste visur praėjome gana sklandžiai. Atsipūčiau kai klestelėjau ant nepatogios kėdės laukiamąjame. Po pusvalandžio pasirodė lėktuvas ir netrukus jau sėdėjome jame. Prieš išjungiant telefoną paskutinį kartą atsisveikinau su Tomu ir Nora. Su pasimėgavimu jaučiau kaip atsiplėšiam nuo žemės. Tos dvi valandos greitai prabėgo ir mes jau leidomės. Heatrow oro uoste teko jau ilgiau pasivaikščioti, bet galų gale praėję pro visus patikros punktus, pamačiau tetą belaikančią lentelę su užrašu: Tos kurių laukia nerealios atostogos!!! Nusijuokiau ir pasileidau link jos. Apsikabinome ir šokinėjome iš džiaugsmo. Kol teta nebuvo išvažiavusi gyventi į Londoną, buvome geriausios draugės.
-Teta kaip tavęs pasiilgau!!!- sušukau jai besisveikinant su mama.
-Aš taip pat jūsų baisiai pasiilgau!
Susiradome vežimėlį lagaminams ir klegėdamos patraukėme link tetos mašinos. Važiuojant pasakojome visas naujienas, kurias tik galėjome prisiminti. Truputį apsiraminome tik prie tetos buto. Užlipę į trečią aukštą patekome į didelį butą pačiame Londono centre. Man atiteko atskiras svečių kambarys. Labai nustebau, nes galvojau, kad reiks gyventi su mama. Kai mečiau klausiamą žvilgsnį tetai, ji tik mirktelėjo ir sušnibždėjo:
-Juk tau reikia atskiros erdvės! Kur daugiau mes su tavim paplepėsim vienos, a?
Aš plačiai išsišiepiau ir linktelėjau jai. Kai baigėme susinešti daiktus buvo jau šešios. Pasidarėme arbatos ir pasitarę nusprendėme, kad šiandien dar nueisime į visai šalia esantį parką pasivaikščioti.
Susiruošėme ir patraukėme į miestą. Parkelį pasiekėme visos trys, tačiau jos abi vilkosi taip per daug lėtai, todėl tik užsirašiau tetos telefono numerį ir patraukiau savais keliais. Pasiėmiau ausinuką ir pasileidau muziką visu garsu. Tada išsitraukiau fotiką ir ėmiau pyškinti kadrą po kadro. Nuklydau taip toli, kad nebemačiau tetos ir mamos, bet nesinervinau. Juk turėjau jų abiejų numerius, bei tetos buto adresą.