2012 m. gegužės 1 d., antradienis


3 DALIS
Sima tylėjo iki pat trečio aukšto. Aš neištvėriau.
-Tai gal pasakysi ko susiraukus?- paklausiau ir nusišypsojau.
Ji žvelgė į mane rimtu žvilgsniu.
-Nejaugi tu nežinai koki gandai sklando apie Tomą? Juk jis vieną kartą susitikinėjo net su trim merginom! Kaip tu gali su juo prasidėt?
-Geriau nereikia. Esu tikra, kad tai tik paskalos iš pavydžių mergų. Aš jį pažįstu ir pasitikiu,- atšoviau truputį susierzinusi.
-Kaip žinai. Aš tik pasakau savo nuomonę,- tarė ji nenorėdama pyktis.
-Na ir puiku.
Suskambėjo skambutis ir pamoka prasidėjo. Matematika kaip visada ėjo lėtai ir nuobodžiai. Vos nuskambėjus skambučiui skelbiančiam pertrauką, surinkau Noros numerį. Ji atsiliepė beveik akimirksniu.
-Alio?
-Sveika. Susitinkam?
-Aha, antram aukšte, ok?
-Teip. Aš jau leidžiuosi, o kur tu?
-Aš irgi pakeliui. Man buvo lietuvių.
-Tai lauksiu.
-Gerai. Čiau. Vienas...
-Du...
-Trys!!- tarėm kartu ir padėjom ragelį vienu metu.
Antro aukšto fojė užemiau suoliuką, o netrukus pasirodė ir Nora. Visą pertrauką prapliurpėm apie niekus.
Pagaliau pasibaigus pamokoms atsisveikinau su visom klasiokėm. Jos linkėjo sėkmės ir prašė ko nors parvežti. Tiesiog šypsojausi ir linkčiojau, kol visos išsiskyrstė. Tada patraukiau namo.
Grįžusi namo baigiau dėtis daiktus ir dar apsitvarkiau kambarį. Tiksliau baigiau tvarkytis. Buvau žiauriai susijaudinusi ir nekantravau! Kai atėjo laikas miegoti, greitai palindau po dušu ir atsiguliau į lovą. Baisiai laukiau rytojaus, norėjau kuo greičiau užmigti. Su šypsena užmerkiau akis ir netrukus jau snaudžiau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą