2012 m. gegužės 6 d., sekmadienis


11DALIS
Iš pradžių buvo truputį nedrąsu, todėl patraukiau prie baro. Užsisakiau kokteilį ir neskubėdama išgėriau. Iš karto pasijutau laisviau. Užsisakiau dar vieną ir patraukiau šokti. Buvo nepakartojama! Truputį apsvaigau nuo gėrimų, visur linksminosi žmonės, grojo superinė ir baisiai garsi muzika, o šviesų šou darė klubą paslaptingą ir nepaprastą. Net nepastebėjau kaip pradėjau šokti su nepažįstamu vaikinu. Po kurio laiko pavargusi nuėjau prie baro, o jis mane atsekė. Čia buvo šviesiau, todėl pamačiau jog jam turėjo būti maždaug trisdešimt. Pasijutau nejaukiai , nes jis atrodė rimtai manimi susidomėjęs. Bandžiau nekreipti į jį dėmesio, tačiau vyras buvo atkaklus. Apsižvalgiau ieškodama tetos, bet jos niekur nebuvo. Tuomet sumurmėjau, kad man reikia į tualetą ir patraukiau ten. Apsišlaksčiau veidą vandeniu ir ramiai atsikvėpiau. Atsigavusi grįžau į šokių aikštelę tikėdamasi atsikratyti ti įkyruolio, tačiau nepavyko. Net krūptelėjau pajutusi jo rankas man liemens. Netekau kantrybės.
-Klausyk, gal gali atstot? Aš turiu vaikiną, aišku? Tu manęs nedomini.
Vyras tik nusijuokė.
-Dabar čia nematau tavo vaikino. Manau galim tiesiog pasilinksminti be įsipareigojimų, ar ne?- paklausė jis ir pradėjo lįsti bučiuotis.
Įpykusi pradėjau stumti jį nuo savęs.
-Palik mane ramybėje, asile!
Jis nepaisė mano pasipriešinimo, todėl sunerimau. Ir staiga išgirdau pažįstamą balsą.
-Ar negirdėjai ką sako mergina? Palik ją ramybėje.
Vyras atsitraukė ir pažvelgė į prabilusį vaikiną.
-Nyk iš akių mazgi! Varyk pas mamytę!
Atidžiau įsižiūrėjau ir supratau, kad mano gelbėtojas – Harry! Jis jau norėjo trenkti vyrui, tačiau įsiterpiau aš.
-Eime iš čia. Neverta.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą