2012 m. gegužės 6 d., sekmadienis


10DALIS
Išaušo gražus sekmadienio rytas. Mano nuotaiką puikiai atitiko dangus toks giedras, gaivus ir ramus. Kojos beveik nebeskaudėjo, o mama rodos nepastebėjo nieko keisto dėl naujojo fotiko. Sėdėjome prie pusryčių stalo, kai teta prabilo:
-Šiandien beveik jokios parduotuvės neveiks, taigi apsipirkti neišeis. Vis dėlto siūlau dieną šiaip pasivaikščioti po miestą, o vakare mąstau apie klubą.
Išpūčiau akis.
-Klubą? Tu čia rimtai?
-Tikrai taip. Ką manot?
Mama aišku buvo prieš.
-Na nežinau. Aš jau per sena tokiems reikalams,- tarė ji.
-Mama! Bet aš taip noriu ten nueiti! Kitos progos nebebus. Prašau!- maldavau kone atsiklaupusi.
Teta man padėjo.
-Nagi, juk jaunai merginai neįdomu sėdėt namie ištisai. Aš ją prižiūrėsiu.
-Bet ar tai gera mintis, Liuse? Juk tau tik septyniolika...- mama ir toliau paistė nesąmones.
-Tikrai nėra reikalo jaudintis. Klubas čia pat, viskas bus gerai. Ten ne padugnės renkasi, o normalūs pasilinksminti norintys žmonės,- kovojo už mane teta.
-Na, jei jau taip... Bet aš tai tikrai neisiu. Eikit dviese.
-Ačiū ačiū ačiū!!!!- suklykiau iš laimės ir apkabinau mamą.
Visą dieną skrajojau tarsi ant sparnų. Net negalėčiau pasakyti ką veikėme mieste, nes visą laiką galvojau vien tik apie vakarą!
Kai pagaliau grįžome namo visiškai nejutau nuovargio. Pasiruošti turėjau vos kelias valandas. Greitai palindau po dušu, tada išsitiesinau plaukus. Maždaug pusvalandį svarsčiau ką reikės rengtis. Kai galų gale buvau apsirengusi beliko pusvalandis pasidažyti. Pasiruošimą baigiau truputį po aštuonių. Teta jau laukė manęs prie durų. Mama atrodė susirūpinus, bet mano nuostabioji teta sugebėjo ją nuraminti.
Iki klubo važiavome taxi. Išlipau iš automobilio ir supratau, kad teta buvo teisi. Jokių girtuoklių ar narkomanų nebuvo, visi stovintys eilėje prie įėjimo atrodė padorūs. Apsidairiau ir pamačiau, kad klubas sausakimšas. Išsižiojusi stebėjau kaip teta prieina prie apsauginio, kažką jam sušnabžda ir apsisukusi pamoja man įeiti.
-Tu pati nerealiausia teta pasaulyje!- suklykiau negalėdama patikėti tuo kas ką tik įvyko.
Teta tik nusijuokė ir bandydama perrėkti muziką tarė:
-Taisyklė tik viena. Negali palikti klubo be manęs, aišku?
-Taip!- sušukau.
-Na tai puiku. Eik pasilinksmink, aš tave susirasiu,- atsakė ji, o pati judėdama pagal muziką pajudėjo link savo pažįstamų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą