2012 m. gegužės 23 d., trečiadienis

23DALIS

Liusė
Pamokos slinko tragiškai lėtai. Sėdėdama klasėje vis nesusivaldydavau ir ilgesingai žvalgiausi pro langus. Buvo matkė kai mokytoja pabandė nevykusiai pajuokaut.
-Liuse, galbūt jau teiksiesi sugrįžti prie uždavinio sprendimo? Esu tikra atsakymų kieme nerasi.
Paraudau, o klasiokai sukikeno. Nuotaika visai subjuro.
Paskutinė pamoka buvo fizika. Ačiū Dievui mokytoja buvo užsiėmusi kažkokios olimpiados organizavimu, todėl leido mums tiesiog pasėdėti. Žvilgtelėjau į laikrodį. Buvo likę dar dešimt minučių ir tada namo.
Staiga pasigirdo beldimas į duris. Mokytoja labai nesiskubino, todėl greitai pasigirdo antras, jau nekantresnis daužymas. Ji sumurmėjo kažką nepatenkinta ir atidarė duris. Nebuvau susidomėjusi, kai mokytoja pasimetusi atsigręžė į klasę. Dvejodama tarė:
-Liuse, manyčiau kviečia tave.
Nustebau. Kam gi manęs gali prireikti? Klasiokai taip pat buvo susidomėję.
Kamuojama negeros nuojautos patraukiau link durų. Kai išvydau kas stovi už jų mano širdis sustojo. Ir tada pasielgiau kaip tikra kvaiša. Užtrenkiau duris pačiam Harry Styles. Dabar jau visi žiūrėjo į mane gaudančią kvapą. Stovėjau sustingusi. Po akimirkos vėl pasigirdo beldimas. Klasė sukikeno. Mokytoja kažką man pasakė, bet aš neišgirdau. Suėmiau save į rankas ir lėtai vėl atidariau duris. Ten tikrai stovėjo Harry! Jis žvelgė į mane savo žaliomis akimis, o aš leptelėjau didžiausią nesamonę:
-Ar tu vaiduoklis?
Supratau kaip nusišnekėjau ir iškart paraudau. Mano laimei jis tik nusijuokė. Tuomet truktelėjo mane už rankos ir aš atsidūriau jo glėbyje.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą