2012 m. gegužės 7 d., pirmadienis


13DALIS
Papasakojau jam iš kur aš ir ne tik. Dar papasakojau kodėl aš čia, su kuo aš čia, kuriam laikui aš čia ir daug kitų dalykų. Jis mokėjo priversti atsiverti. Niekaip negalėjau užsičiaupti.
Kalbėjomės gana ilgai. Buvau visai užsimiršusi, kai pamačiau tetą mojuojančią man. Aiktelėjau ir pažiūrėjau į laikrodį telefone. Buvo jau po pirmos! Man galas!
-Atsiprašau, bet turiu eiti. Jau ir taip siaubingai vėlu. Buvo smagu vėl susitikti,- greitomis murmėjau rinkdamasi daiktus. Nelaukdama atsakymo nėriau į šokio aikštelę vis dar pilną žmonių. Jau buvau netoli tetos, kai kažkieno tvirta ranka sugriebė manąją ir sustabdė mane. Atsisukau ir pamačiau Harry. Vis dar laikydamas mane už rankos paklausė:
-Ar mes dar susitiksim?
-Aš... Nežinau... Man tikrai reikia eiti.
-Ryt aš negaliu, bet susitikim antradienį. Prašau. Juk turi man atsilygint. Ateik į parką kur susitikom,- nepasidavė jis.
Žiūrėjau į laukiančią tetą. Suaimanavau.
-Na gerai jau gerai. Antradienį parke. Pabanbysiu, bet nieko neprižadu,- perspėjau skubėdama.
Harry paleido mano ranką ir dar pavymui sušuko:
-Vidurdienį. Lauksiu
!
Nebeatsigręžiau atgal. Kiek galėdama greičiau prilėkiau prie tetos.
-Siaubingai atsiprašau. Nepajutau kaip greitai prabėgo laikas. Ar seniai lauki?- apgailestaudama paklausiau.
-Nesijaudink, laukiu dar ne taip seniai. Nagi eime, reikia išsikviesti taxi.
Išėjome į naktį. Netrukus jau buvome prie tetos buto. Dėkojau Dievui, kad mama jau miegojo. Nekeldama triukšmo nusėlinau į savo kambarį ir greitomis nusimetusi drabužius dribau į lovą. Deja užmigti nesisekė. Vis galvojau apie Harry. Taip norėčiau pakalbėti su Nora, pamaniau. Ir tada nutiko keistas dalykas. Vos pagalvojau apie Norą man prieš akis iškilo jos kambario sienos išklijuotos jos dievukų plakatais. Tai buvo One Direction vaikinai. Mane net šiurpas nukrėtė ir aš staigiai atsisėdau. Aš pagaliau prisiminiau kur buvau mačiusi Harry.
-O DIE VE,- sušnibždėjau pati sau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą