2012 m. gegužės 8 d., antradienis

14DALIS

Nežinau kaip užmigau. Negalėjau patikėti tuo, todėl įsijungiau kompą ir google parašiau Harry Styles. Išsižiojusi stebeilijau į tą patį vaikiną, kurį sutikau šiandien ir vakar. Dar šoko būsenoj išjungiau kompą ir atsiguliau atgal į lovą. Paskutinė mintis, kuri kilo prieš užmiegant buvo: „Aš eisiu į pasimatymą su Harry Styles!“
Visas pirmadienis slinko kaip per miglą. Ėjome apsipirkti, todėl bent jau negalėjau galvoti apie Harry. Vakare vis dar sukau galvą kaip išsiprašyti mamos, kad išleistų vienai išeiti į miestą, kai ji tarė:
-Liuse, ateik į virtuvę, reikia pakalbėti dėl rytojaus.
Net nutirpau išgirdusi ką ji pasakė, manydama, kad ji kalba apie mano pasimatymą. Bet tada ji tęsė:
-Žinau, tau tai nepatiks, bet turėsi susitaikyti. Aš ir tavo teta ryt važiuosim į grožio saloną. Mes norim pailsėti dviese, paplepėti, todėl tu, deja, nevažiuosi su mumis. Aš prižadu sugalvosim kaip tau atsilyginti, tu neliksi nuskriausta...
Nežinojau kur dėtis iš laimės. Vos nepradėjau šokinėti ir klykti iš laimės. Tačiau turėjau tramdytis ir atrodyti nusiminusi, kad mamai nekiltų įtarimas. Ji vis dar kažką šnekėjo, bet aš negalėjau susikaupti ir jos klausytis.
-Mama, nesiteisink,- pertraukiau ją.- Aš suprantu. Pabūsiu namie, juk man nieko nenutiks. Pažiūrėsiu kokį filmą ar dar ką nors. Neprapulsiu.
Dar nusišypsojau ir mama visai prarado budrumą.
-Ačiū, kad supranti. Aš tikrai nepamiršiu ir atsilyginsiu,- prižadėjo ji laiminga.
Visą vakarą turėjau tramdytis, kad nekrisčiau į akis. Sužinojau, kad jos turėjo išvažiuoti apie vienuoliktą ryto ir grįžti apie septintą. Atrodė, kad pats likimas man sunaikino visas kliūtis tarp manęs ir Harry.
Ryte apsimečiau truputį paniurusi ir kol jos ruošėsi slankiojau neturėdama kur dėtis. Mintyse vis svarsčiau ar reikia skambinti Norai. Kažin ar ji patikėtų? Aš pati dar netikėjau. Pagaliau mamai ir tetai išsinešdinus galėjau ruoštis. Turėjau vos valandą. Iš pradžių labai nervinausi, bet paskui aprimau. Juk jis toks pats žmogus kaip ir aš, pamaniau ir apsirengiau paprastais džinsais, maike ir užsimečiau švarkelį. Nepersistengdama pasidažiau susikroviau būtiniausius daiktus į rankinę, čiupau akinius nuo saulės ir išmoviau į parką. Stengiausi labai neskubėti, kad nepradėčiau nervintis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą