2012 m. gegužės 1 d., antradienis


5 DALIS
Eidama truputį nuošalesniu taku pamačiau nuostabų drugelį, ramiai tupintį ant gėlės žiedo. Tyliai bei atsargiai pritūpiau ir nufotkinau jį. Stodamasi žiūrėjau į nuotrauką, kurią ką tik padariau. Ir tą akimirką kai pakėliau akis nuo ekrano pamačiau keletą dalykų. Pirmas buvo tas jog į mane bėgo kažkoks nepažįstamas vaikinas, o antras – kad aš nespėsiu pasitraukti jam iš kelio. Buvau teisi. Man nespėjus nė mirktelėti pajutau kaip nepažįstamasis trenkiasi į mane ir mes abu trenkiamės ant žemės.
Pirmasis žodis išėjęs vaikinui iš lupų buvo keiksmažodis. Supratau, kad jis anglas ir iškart prabilau angliškai.
-Lipk nuo manęs,- tariau susierzinusi.
Jis atrodė manęs nė negirdėjo. Žvilgtelėjo per petį ir vėl nusikeikė.
-Gal jau užteks keiktis?- pasispiktinau.
Nė nežvilgtelėjęs į mane atsistojo, čiupo mane už rankos ir truktelėjo. Man nespėjus susivokti vaikinas jau tempėsi mane giliau tarp medžių. Sunerimau.
-Paleisk mane!
Kai jis nereagavo ir toliau bėgo, sušukau garsiau:
-Paleisk mane arba aš klyksiu!!!
Jis pagaliau atkreipė dėmesį į mane. Sustojo ir atsisuko. Galėjau ramiai į jį pažiūrėti. Nors buvo užzimaukšlinęs kepurę, bei buvo su akiniais nuo saulės, matėsi, kad jam dar nėra dvidešimties ir kad jis visai žavus.
-Prašau tik netriukšmauk. Liksiu skolingas, bet tu tik tylėk!
-Bėgi taip lyg tave vytųsi pats velnias.
-Patikėk mane vejasi daug velnių. O dabar tylėk!- sušnibždėjo jis ir truktelėjo mane už storo medžio.
-Ką tu darai?!- paklausiau, kai jis prispaudė mane prie medžio, o savo veidą paslėpė mano plaukuose.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą