2012 m. gegužės 14 d., pirmadienis

19DALIS

Namo grįžom laimingai. Šeštadienį prabudau apie vidurdienį. Iš kart paskambinau Norai.
-LIUSEEEEE! Tu grįžai!!!- suklykė ji.
Aš nusijuokiau.
-Ramiai Nora. Tvardykis.
-NEGALIU! Kaip faina, kad tu pagaliau čia! Kaip tavęs pasiilgau!
-Patikėk, aš irgi tavęs žiauriai pasiilgau!!!
-Turim susitikt! Dabar!- įsakė ji.
-Aišku. Kur ir kada?- paklausiau šypsodamasi.
-Amm... Antrą valandą, centre, gerai?
-Puiku. Tuomet susitsim. Parvežiau dovanų,- užsiminiau ir kitam ragelio gale nuskambėjo klyksmas.
-Liuse tu pati geriausia draugė!!!
-Jau seniai žinau,- atsakiau besijuokdama.- Viskas, einu ruoštis, o tu irgi eini. Vienas...
-Du...
-Trys!!!- sušukom ir aš padėjau ragelį.
Vis dėlto ruoštis nėjau. Palauk pora minučių ir tada susukau Tomui. Šis atsiliepė ne iškart. Kai jau norėjau padėti telefoną, išgirdau:
-Labas mažute!
Fone girdėjau kažkokį triukšmą, bet nutariau nekreipt dėmesio.
-Labas.
-Nagi tai kaip laikosi mano gražuolė?- paklausė jis.
Kažkodėl susinervinau, kai jis mane taip pavadino.
-Visai neblogai,- atsakiau ramindama save.- O kaip tu?
-Aš tai puikiai,- tarė jis paslaptingai lyg atsakymas turėtų potekstę. Išgirdau kaip kažkas sukikeno.
-Ir kodėl taip puikiai?- paklausiau šaltai.
-Ką sakei?.. Aš dabar truputį užsiėmęs, gal galėsim pasikalbėt vėliau?- pasigirdo duslus klausimas.
Įsižeidžiau, bet žinoma to neparodžiau.
-Gerai, pati dabar nelabai galiu kalbėti. Eisiu...
-Šaunu brangioji,- pertraukė jis mane.- Bet aš jau turiu eiti. Iki.
Nelaukęs atsakymo, Lukas nutraukė pokalbį. Visai įniršau. Mečiau telefoną ant lovos ir stengiausi nusiramint. Kas jis per vienas, kad mano galįs numesti man ragelį, mąsčiau.
Nusprendžiau nesigadinti sau nuotaikos. Galbūt jis dabar tikrai užsiėmęs. Geriau susikoncentruoti į Norą. Jau truputį vėlavau, todėl skubėdama persirengiau. Pasiėmiau tašę ir susikroviau visas jos dovanas. Tai buvo maikė su One Direction grupe ant krūtinės, auskarai, kvėpalai, pakabutis ir kiti niekučiai. Iš namų išskubėjau būdama jau puikios nuotaikos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą