2012 m. gegužės 1 d., antradienis


1 DALIS
-Liuse! Liuse palauk!
Išgirdau ir jau sukdamasi žinojau kas mane šaukia. Džiaugsmingai nusišypsojau, kai pamačiau man mojančią Norą. Ji žingsniavo link manęs, aš link jos.
-Sveika. Sveikinu su paskutine diena prieš atostogas, - ištarė ji taip pat nenulaikydama šypsenos.
-Gal geriau neprikalbėk ko nors. Man dar reiks matkės bandomąjį parašyt... Taigi atostogom dar nė nekvepia... – slopinau jos džiaugsmą.
Ji žinoma nepasidavė.
-Tuomet manau, kad  tavo nosis užsikimšusi.
Nusikvatojau. Abi patraukėme link mokyklos. Antra pamoka abiems buvo tikyba.
-O štai man šiandien lengva diena nuskilo,- pasigyrė Nora.
-Tai tau smagu. Aš net nenoriu pagalvot apie matematiką... Bus žiauru.
-Kaip visada perdedi. Viską tu ten gerai išspręsi, pamatysi.
-Na dar pažiūrėsim. Tai sakyk ką veiksi per atostogas, kol manęs nebus?- pasidomėjau.
-Dabar jau tu geriau patylėk... Taip norėčiau skristi kartu su tavim! Šitam kaime nėra ką veikt. Visos atostogos praeis namie ir kieme. Pusė draugių išsilaksto į užsienius, o kita pusė pas gimines į Kauną ar Vilnių... Toks įspūdis, kad liksiu čia viena...
Kol klausiausi jos dejavimo priėjome kabinetą. Įėję patraukėme link mano suolo. Atsūmiau kėdę ir tariau:
-Prisėsk kol Simos nėra.
Palaukiau kol ji rūškanu veidu atsisėdo ant kėdės ir tada tęsiau:
-O dabar klausyk. Juk atostogos truks tik savaitę. Aš grįšiu jau kitą šeštadienį. Skambinsiu kiekvieną dieną. Ištisai palaikysim ryšį. Be to esu tikra, kad kas nors lieka čia. Nereikia perdėt.
-Bet vis tiek! Kodėl aš negaliu važiuot pas savo tetą į Angliją? Galėtumėm apsipirkinėt ir vaikščiot po Londoną kartu! O Dieve! Jei nutiktų stebuklas ir mes sutiktumėm ką nors iš One Direction vaikinų??? Būtų fantastiška!!!
Atsidusau ir papurčiau galvą.
-Nustok svajoti. Nors ir nelabai žinau tą tavo grupę esu tikra, kad jie nesišlaisto gatvėmis ieškodami savo fanių. Geriau baik dejuoti ir galvok ką įspūdingo gali nuveikti čia.
Noros žodžius nutraukė skambutis. Į klasę įėjo mokytoja, todėl Norai teko eiti į savo suolą. Nueidama sušnibždėjo:
-Susitinkam per pertrauką.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą