2012 m. gegužės 9 d., trečiadienis


16DALIS
Taip pagalvojusi truputį susigėdau. Buvau visai užmiršusi Tomą. Kaip taip galėjau? Baisėjausi pati savimi. Harry pastebėjo, kad mano nuotaika pasikeitė ir paklausė:
-Ar kas nors negerai?
Tuo metu sėdėjome ant suoliuko ir valgėme ledus. Pažvelgiau jam į akis ir dar labiau savimi nusivyliau. Kaip galiu linksmai leisti laiką su juo, kai Lietuvoje manęs laukia vaikinas? Net susigūžiau.
-Viskas gerai,- melavau.- Tiesiog man jau reikia grįžti.
-Nagi, Liuse, juk dar tik keturios. Sakei, kad turi laiko iki šešių. Liko vienintelė vieta, kurią būtinai turi aplankyti jei esi Londone!
-Aš nežinau... Man reikia...
-Jokių ne nepriimsiu. Būk gera eime!
Paskutinė vieta ir tada bus baigta. Juk su juo daugiau nė nesusitiksiu, kalbėjau mintyse. Nusišypsojau Harriui:
-Gerai. Tai kokia ta įpatinga vieta?
-Tuoj pamatysi,- paslaptingai atsakė jis ir sustabdė taxi.
Važiavome neilgai. Išlipusi supratau kur jis mane atsivežė.
-NE – A!!! Nepriversi manęs ten lipti!- iškart užprotestavau rodydama į garsiąją Londono Akį.
Jis tik nusijuokė ir čiupęs mane už rankos truktelėjo link milžiniško apžvalgos rato.
-Dar ir kaip priversiu,- šaipėsi.
-Ne Harry, rimtai. Aš labai bijau aukščio,- priešinausi sunerimusi.
Jis sustojo ir pro akinių viršų pažiūrėjo tiesiai man į akis.
-Nejaugi manai leisiu, kad tau kas nors nutiktų? Pasitikėk manim, gerai?
Sumirksėjau stengdamasi atsipeikėti nuo apėmusio svaigulio.
-Na... Manyčiau... Gerai...- išstenėjau.
-Tai ir puiku. Eime, greičiau, kol dar liko laisvų vietų,- paragino jis tempdamas mane iš paskos.
Netrukus jau stovėjome milžiniškame baltame burbule.
-Tai tikrai prasta mintis,- baimindamasi tariau.
-Viskas bus gerai. Pamatysi,- ramino Harry.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą