2012 m. birželio 23 d., šeštadienis

41DALIS

Dar nebuvau pilnai pabudusi, kai pajutau kaip kažkas žaidžia su mano plaukais. Nusišypsojau ir atsimerkiau.
-Labas rytas,- pasisveikino Harry‘is tooookiu balsu, kad galvojau susileisiu vietoj.
-L-l-labas rytas,- sumekenau.
Ačiū Dievui jis tik nusijuokė. Bijodama dar labiau apsikvailinti tylėdama prigludau prie jo. Pro priekinį mašinos langą puikiai matėsi kaip teka saulė. Stebėjau dangų ir nenorėjau pajudėti. Nuo svajų mane patraukė Harry‘io balsas.
-Ar eisi šiandien į mokyklą?
-Priklauso nuo to kada tu išvyksti.
Jis nusijuokė.
-Manyčiau apie penktą jūsų laiku.
-Tada tikrai neisiu.
-Ar per mane neturėsi problemų?
-Koks tu rūpestingas,- tariau ir pabučiavau jį.- Bet dėl manęs nesijaudink, susitvarkysiu. Tikrai, nesirūpink.
-Visada rūpinsiuosi tavim,- užtikrino jis ir tvirčiau mane apkabino.
Po kelių minučių paklausė:
-Ką šiandien nori nuveikt?
-Net nežinau. Galėtum pakviest mane į pirmą oficialų mūsų pasimatymą,- kandžiai atšoviau.
-Puikiai sugalvota. Ką paprastai per pasimatymus poros veikia tavo mieste?
-Ha, pasirinkimas nėra labai didelis. Jie eina pasivaikščioti mieste, eina pasivaikščioti parke ir... O taip! Eina pasivaikščioti prie ežero!
-Deja bet vaikščioti aš nenusiteikęs. Ką manai apie įprastą kiną ir picą po jo?
Nusijuokiau.
-Skamba puikiai. Bet tada turim judėt jau dabar, nes artimiausias kinas yra už kokių dviejų valandų kelio.
-Na tai ir judam,- nusprendė jis ir pakštelėjo man į nosies galiuką.- Eik rengtis, o aš jau pradėsiu važiuot.
Palaukiau kol jis atsisės prie vairo ir tik tada griebiau drabužius. Greitai persirengiau ir netrukus jau sėdėjau šalia vairuojančio Harry‘io.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą