2012 m. birželio 6 d., trečiadienis

31DALIS

Išlipau prie Noros namų. Nusivaliau ašaras ir patraukiau link jos durų. Noros kieme nebebuvo, priėmiau tai kaip teigiamą ženklą. Duris atidarė jos sesė Grytė.
-Sveika Liuse. Nora namie, bet kažkokia keista. Daugiau nenormalesnė nei visada.
-Žinau kas jai. Pati tai ir sukėliau. Reikia viską paaiškinti, todėl ir užsukau,- tariau su šypsena.
Grytei palengvėjo.
-Ačiū Dievui, nes aš kaip tik turiu išeit. Sėkmės su ta beprote.
Nusijuokiau ir užėjau į vidų. Patraukiau prie Noros kambario. Išgirdau kaip Grytė užtrenkia ir tik tada įėjau.
Noros reakcija buvo nenuspėjama.
-Kas per šūdas? Čia rimtai viskas įvyko ar aš jau visai nuo proto nušokau? Aiškini man viską!- užsipuolė ji.
Sukikenau, bet pamačiusi jos žvilgsnį nutilau.
-Tau čia juokinga?! Nes man tai ne. Rimtai svarstau ar neturių problemų su smegenim, o tau tai atrodo linksma?!
-Nurimk, ko tu taip nerviniesi? Su tavim viskas gerai. Harry‘is tikrai buvo čia,- patvirtinau šypsodamasi.
-Bet iš kur? Kaip jis...- Noros balsas nutrūko ir ji išsižiojo iš nuostabos pagaliau viską supratusi.- Tai tu ta Liusė?
Dar plačiau išsišiepiau.
-Aha, tapati.
Nora klestelėjo ant lovos ir pakėlė akis į mane.
-Bet... Bet kaip?.. Paaiškink, nieko nesuprantu...- paprašė pasimetusi.
Ir aš viską jai iškojau, nuo susitikimo parke iki šiandienos pasirodymo mokykloje.
-OMG!!! Mano geriausia draugė yra Harry‘io Styles mergina. OMG!!!
Nusijuokiau. Ir tada prasidėjo klyksmai, šokinėjimas ant lovos ir juokas. Fangirl‘inom kokia penkiolika minučių. Manau tai būtų trukę dar ilgiau, bet Nora panoro sužinoti kuo daugiau smulkmenų. Plepėjom kol pradėjo temti.  Grįžusi namo variau tiesiai į lovą. Užmigau su plačia šypseną veide.

1 komentaras: