2012 m. birželio 3 d., sekmadienis

29DALIS

Liepiau Harry‘iui palaukti, o pati pabeldžiau į duris. Atidariusi duris Nora atrodė nekantraujanti.
-Tai kas čia per nesąmonės? Kur čia tas vaikinas dėl kurio turėjau tiek vargti? Ir dar ar esu pakankamai gerai atrodanti, kad galėčiau susitikiti su juo?- Pasipylė klausimai.
-Atrodai puikiai. Beto tai ne dėl jo, tai dėl tavęs pačios. Eime jis kieme, laukia. Įsidėmėk jam nepatinka kai merginos klykia jam į veidą, taigi laikykis ramiai. Ir ilgai neužlaikyk, jis už kokių dešimt minučių turi išvykt. Viską supratai?
-O jetau, jaučiuosi lyg eičiau susitikt su pasaulinio lygio žvaigžde. Eime greičiau, dabar per tave nekantrauju jį sutikt!!- piktinosi Nora.
Ji užrakino duris ir mes nulipome laiptais. Atsisukau į ją ir tariau:
-Nora, norėčiau kad tu susipažintum su mano vaiki...
-AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nuskambėjo ilgas klyksmas. O tada pamačiau kaip Nora apalpsta.
-Šūdas,- nusikeikiau ir pažvelgiau į Harry. Tada pradėjau žiauriai juoktis. Niekaip negalėjau nustoti kvatotis. Vos galėjau išstovėti ant kojų stebėdama kaip Harry bando pakelti ją nuo žemės ir pasodinti ant suoliuko.
-Gal trupučio pagalbos?- paklausė jis.
Truputėlį susitvardžiau , bet vis dar prunkšdama padėjau jam. Kai Nora pagaliau buvo pasodinta ant suoliuko aš prisėdau iš šono, o Harry pritūpė iš prieko.
-Gal žinai kaip ją atgaivint?- paklausiau negalėdama nesišaipyti.- Manyčiau alpstančios merginos tau ne naujiena.
Harry pašnairavo į mane.
-Paprastai padeda tai,- tarė ir paplekšnojo jai per veidą.- Ir taip man tai ne naujiena, dar šiandien vieną taip gaivint turėjau.
-Mano atvejis nesiskaito,- atšoviau bet daugiau nesišaipiau.
Pagaliau Nora pradėjo budintis.
-Sapnavau keisčiausią sapną, kokį tik...- pradėjo ji pamačiusi mane tačiau užsikirto vos atpažino Harry.
Ji šoko nuo suoliuko nepaliaujamai kartodama:
-OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Galiausiai viskas susiliejo į kitą ilgą klyksmą.
Prilėkiau prie jos ir bandžiau nuraminti.
-Nora, ramiau, juk sakiau kad jam nepatinka...
-HARRY STYLES!!!!!!!!! JIS MANO KIEME!!!!! OMGOMGOMG!!!!!!!!
Nebežinojau ką daryti. Harry‘is pabandė įsikišt:
-Man irgi malonu su tavim susipažinti Nora.
Akimirką ji nutilo ir pamaniau, kad pagaliau susitvardė. Klydau.
-JIS ŽINO MANO VARDĄ!!!!!! JAM MALONU!!!!!!! O DIE VE!!!!!!!
Su šypsenėle stebėjau kaip ji šokinėja, klykia, žiūri į Harry, tada vėl klykia ir vėl šokinėja ir vėl viskas prasideda iš naujo.
Harry atsisuko į mane ir pabanksnojo į laikrodį. Linktelėjau ir priėjau prie Noros.
-Nora! Paklausyk, Harry turi išvykti, susitvardyk. Susiimk girdi?
Ji vos neverkdama mikčiojo:
-Jjiss mmamanoo kkiemmme!! Bbett kkaipp? Ašš sappnuojju?
-Aš tau vėliau viską paaiškinsiu. Negaišink jo, prašau.
Atrodė, kad šie žodžiai pagaliau ją paveikė. Ji grįžo namo, atsinešė krūvą daiktų ir paprašė, kad ant visų jų pasirašytų. Ji apipylė Harry klausimais, o aš stebėjau kaip jis maloniai atsakinėja. Galų gale Nora davė jam savo twitterį.
-Būtinai pa‘follow‘insiu tave,- atsakė jis dėdamasis lapelį į kišenę. – O dabar jau tikrai turiu lėkt. Manau dar pasimatysim. Liuse?
Priėjau artyn.
-Važiuosi su manim iki sraigtasparnio? – paklausė jis su viltimi balse.
-Žinoma,- atsakiau ir nusišypsojau.
Kaip tik tuo metu prie šaligatvio sustojo tas pats juodas Harry‘io Range Rover.
-Na, iki Nora,- atsisveikino jis ją ir dar kartą apkabino.
Mačiau kokia ji sukrėsta. Taip pat ją apkabinau ir prieš nueidama pašnibždėjau:
-Atvyksiu vos tik išlydėsiu Harry. Viską paaiškinsiu.
Iš mašinos pasigirdo nekantrus signalas ir Harry truktelėjo mane už rankos/
-Paskubėk,- paragino.
Pasidaviau jo tempimui ir nubėgau iki automobilio. Greitai įšokome į vidų ir pajudėjome, palikdami Norą suakmenėjusią.

2 komentarai: