2012 m. birželio 22 d., penktadienis

40DALIS

-Nebenoriu niekur važiuoti. Liekam čia,- paprašiau truputį atsitraukusi.
-Ir negi galiu tau atsakyti?
-Tikrai ne!- pasišaipiau ir pabučiavau jį į skruostą.
Apsižvalgiau. Į visas puses driekėsi vien tik laukai.
-Nori persirengt?- paklausė Harry.
-Taip. Lipu į galą ir net nebandai žiūrėt,- įspėjau.
-Gerai jau gerai, nežiūriu...
Persirengiau ir pasikviečiau Harry. Kadangi mašina buvo superinė, sėdynė galėjo atsilošti ir taip sudaryti visai pakenčiamą lovą.
Harry atsigulė, o aš įsitaisiau šalia. Jis iš kažkur ištraukė pledą ir juo mus užklojo.
-Viskas gerai?- pasiteiravo.
Vietoj atsakymo pabučiavau jį.
-Aišku?- paklausiau atsitraukusi.
-Neesu įsitikinęs. Gal nori pakartoti?
Nusijuokiau ir kumštelėjau jam į šoną.
-Žinai kad tikriausiai įstatei mėlynę pasaulinio garso gražiuoliui?
-Palauk, tuoj pasirūpinsiu, kad būčiau tikrai įstačius tau mėlynę!!!
Jau norėjau trinktelėti jam dar kartą tačiau jis pirmas pradėjo mane kutenti. Nesiliovė kol aš nepradėjau dusti iš juoko.
-Ar daugiau nesmurtausi prieš savo vaikiną?- paklausė vis dar nepaleisdamas mano rankų.
-Tikrai ne! Prižadu...- išstenėjau šiaip ne taip.
-Na tai puiku,- tarė lyg niekur nieko.- Tada galim eit miegot.
-Labanakt Harry,- sušnibždėjau.
-Labanakt Liuse,- sumurmėjo jis ir pabučiavo man į kaktą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą