2012 m. birželio 7 d., ketvirtadienis

32DALIS

Tapati šypsena lydėjo mane ir visą rytą iki trečios pamokos. Turėjau susiprasti kad kas nors sugadins man nuotaiką. Per pirmą ilgąją atėjau į antro aukšto fojė, kaip ir kiekvieną dieną. Belaukdama Noros prisijungiau į savo naują twitter‘į . Žiūrinėjau paskutinius Harry‘io tweet‘us, kai netoliese prie stalo prisėdo grupė panų iš paralelinės klasės. Visų jų dėmesį buvo patraukusi didžiausia Noros priešė Gabė. Ji kalbėjo taip garsiai, kad net nenorėdama girdėjau.
-Žodžiu viskas patvirtinta. Harry oficialiai paskelbė, kad visas tos „Liusės“,- nupiešė ore kabutes.- reikalas yra netikras. Tai tiesiog reklama. Argi jums nesakiau? Harry‘is laukia tos vienintelės. O tai juk beabejo aš.
Visos sukikeno iš tų jos sapalionių, o Gabė atrodė baisiai patenkinta. Jau norėjau įsiterpti, bet pasirodė Nora.
-Ačiū Dievui pasirodei, nes būčiau pasmaugus tą lopę.
Nora nusijuokė.
-Būtum padarius pasauliui paslaugą,- patikino ji.- ką tokio šį kartą padarė?
Greitai persakiau viską ką girdėjau. Nora prisimerkė iš pykčio.
-Žinau ji erzina, bet sako tiesą. Harry‘is tikrai taip sakė.
Nustebau.
-Rimtai? Neišsigalvojat?
-Aš ir ji? Tu gal juokauji? Greičiau žemė nustotų suktis negu aš bent pasisveikinčiau ją.
-Tai iš kur ištraukei tas naujienas?
-Skaičiau internete. Bent nutuoki kodėl jis taip pasielgė?
Susimąsčiau.
-Žinau!- šūktelėjau taip garsiai, kad keli mokiniai netoliese atsisuko į mus. Toliau kalbėjau tyliau.- Aš paprašiau jo neviešinti mūsų draugystės. Čia viskas tik mano labui!
Iškart atgavau gerą nuotaiką.
Vis dar buvau prisijungusi prie twitter‘io todėl nusiunčiau Harry‘iui DM.
„Thanks for being sooo sweet. Miss you so much!“
Žinojau, kad Harry‘iui nemažai žmonių rašo DM, bet jis prižadėjo, nuolat stebėti mane ir atsakyti į visus tweet‘us skirtus jam.
Plepėjom su Nora apie pamokas ir 1D, o aš kas minutę tikrinau ar Harry‘is man neatsakė. Pagaliau neiškentusi Nora tarė:
-Žinai, esu beveik tikra, kad jis tau greičiau neatrašys, nesvarbu kiek kartų tikrinsi.
Atsidusau ir paklausiau:
-Negi aš tokia beviltiška? Juk vos vakar matėmės, o jau šiandien taip jo ilgiuosi.
-Pamatysi laikas greitai prabėgs,- supratingai sumurmėjo ji.
Vėl žvilgtelėjau į twitter‘į ir šį kartą vos nesuklykiau iš laimės.
-Jis parašė! Nora! PARAŠĖ!
-Ramiau, juk yra žmonių aplink. Parodyk ką parašė!
Žinutė buvo tokia:
„Thanks baby, but what have i done? Oh, and I miss you badly too“
Ir tuomet man nespėjus atrašyt, pasirodė kita žinutė.
„Sorry girl, but I have rehearsal with guys. They all are saying hi to you and of course to Nora. Will tweet you in the evening, ok?“
Besidaužančia širdim ir su šypsena veide spaudžiau klavišus.
„Okay. Have good day J
-Ar tu skaitei? Visi penki vaikinai pasakė man labas!!! OMG!!! Tai geriausia diena mano gyvenime!!!- laiminga fangirl‘ino Nora.
Tada nuskambėjo skambutis į pamoką ir mes atsisveikinom.

1 komentaras: