2012 m. birželio 19 d., antradienis

39DALIS

Mums artėjant prie namų man dingtelėjo puiki mintis.
-Klausyk Harry, aš galėčiau pasakyti tėvam, kad nakvosiu pas Nora, o ištikrųjų būsiu su tavim. Ką manai?
-Na...- nutęsė jis.- Žinok aš greičiausiai miegosiu mašinoj, nenoriu dėmesio pritraukt, tai kažin ar tau čia bus patogu.
Papurčiau galvą.
-O tu neįsikerti ar ne?
Harry kreivai pažvelgė į mane.
-Ko neįsikertu?
-Man nesvarbu kur ir kaip mes miegosim, aš tik noriu su būti su tavim.
Jo veidą nušvietė 120 vatų šypsena.
-Tuomet gerai,- tarė jis imdamas mane už rankos.- Važiuojam iki tavo namų.
Važiavom vos kelias minutes. Harry‘is liko mašinoj, o aš nuskuodžiau namo. Pokalbis su tėvais buvo nesunkus. Dažnai nakvodavau pas Norą, todėl jie nieko nenutuokė. Greitai įsimečiau drabužius persirengti ir atsisveikinau su tėvais. Prieš grįždama į mašiną dar greitai paskambinau Norai ir išdėsčiau visą planą. Ji žinoma sutiko ir dar pažadėjo, kad jei tėvai sugalvotų patikrint ji mane pridengs.
Baigusi pokalbį bėgte grįžau į mašiną.
-Na ir kaip?- paklausė Harry.
-Puikiai. Tėvai nieko neįtaria,- nusišypsojau ir atsidususi paklausiau.- Tai kur traukiam?
-Kaip jau sakiau, teks miegot mašinoj. Taigi nėra skirtumo,- gūžtelėjo jis užvesdamas mašiną.
-Bet juk čia nestovėsim visą naktį, tikiuosi?
Prieš atsakydamas Harry‘is nusijuokė.
-Na manyčiau, kad ne. Esu atviras pasiūlymams.
-Neturiu minčių... Tokioj situacijoj dar nebuvo tekę atsidurt.
-Ir ačiū Dievui! Tikrai nenorėčiau, kad varytumėm į ten kur buvai su kitu. Beje ar daug buvo tų kitų?- atsainiai paklausė nežiūrėdamas į mane.
Mačiau, kad jam neramu, todėl suskubau jį nuraminti.
-Sarašas prasideda Tomu ir baigiasi tavim. Manyčiau tai reiškia, kad tų kitų be tavęs buvo vienas. Laimingas?- pasišaipiau.
-Net neįsivaizduoji kaip,- išsišiepė jis, bet tada surimtėjo.- O tas Tomas daugiau prie tavęs nekibo? Nes jei lindo, tai šį kartą sulaužysiu ne tik nosį.
Nuo jo žodžių pasidarė šilta ir gera.
-Sustabdyk mašiną,- paliepiau.
-Kaip suprast? Čia dėl jo? Aš jį užmušiu...
-Tiesiog sustabdyk mašiną!- griežčiau įsakiau.
-Stabdau, kas negerai? Gali pasakoti man viską.
Tą akimirką kai mašina sustojo atsisegiau diržą ir vikriai užsiropščiau Harry‘iui ant kelių.
-Liuse?- nesusigaudė jis.
-Tu pats nuostabiausias,- pasakiau ir apkabinau jį.
Po akimirkos sušnibždėjau į ausį:
-Aš tave myliu Harry.
Jis trumpam sustingo iš nuostabos. Bet tada staigiai atsipeikėjo. Pajutau kaip jo rankos apsiveja mano liemenį ir stipriai priglaudžia.
-O aš myliu tave Liuse.

2 komentarai: