2013 m. sausio 5 d., šeštadienis

57DALIS
-Tuomet galim eiti...- pasakiau ir mes patraukėme link lifto.
Netrukus jau važiavom Paryžiaus gatvėmis.  Sustojome prie prabangaus viešbučio.
-Nelabai man patinka, kad švaistai savo pinigus dėl manęs,- pastebėjau priekabiai nužvelgdama prabangų vestibiulį.
Harry nieko neatsakė tik nusišypsojo ir pabučiavo man smilkinį.
Prie mūsų akimirksniu prišoko patarnautojas. Vėl vos tramdžiausi girdėdama kaip Harry vėl tampa 'Ponu Styles'. Jis bandė nuraminti mane žvilgsniu, bet nuo to pasidarė tik dar linksmiau. Kai pagaliau likome vieni savo milžiniškuose apartamentuose vis dar šaipiausi iš jo.
-Atsiprašau pone Styles gal pageidautumėte, kad...- pradėjau, bet jis nutraukė mane.
-Toks jų darbas. Taip kad nesišaipyk,- su šypsena sudraudė jis mane.- Geriau sakyk ko norėtum vakarienei?
Išsidrėbiau fotely.
-Gadini visą smagumą.... Nežinau... Imk ir nustebink mane.
-Pati prisiprašei,- sukikeno jis ir nuėjo į kitą kambarį užsakyti mums maisto.
Spėjau tik nueiti į tualetą ir grįžus jau radau maistą. Harry ant stalo dėjo lėkštes pilnas kažkokio keistai atrodančio daikto.
-Kas tai?- įtartinai paklausiau atsisėdusi prie stalo.
-Prancuziškos virtuvės pasidižiavimas. Sraigės įdarytos varlių šlaunelėmis,- atsakė jis stebėdamas mano veidą.
Supratau tai kaip iššūkį ir laikiausi ramiai.
-Na... Turėtų būti...-trumpam užstrigau ieškodama tinkamo žodžio.- įdomu.
-Skanaus.
-Hm... Ačiū. Ir tau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą