2013 m. sausio 9 d., trečiadienis

61DALIS
Stebėjau kaip jis šypsosi, juokiasi, fotografuojasi su jom, pasirašinėja ant visų iš eilės kūno dalių. Merginos kišo jam savo numerius, namų adresus ir kitokias nesąmones. Buvau priversta viską stebėt iš šalies, nes jis mane lyg ir pamiršo. Be to merginos stumdėsi ir pamažu stūmė mane tolyn nuo jo. Tiesiog stovėjau nuošaly neturėdama ką daryt. Tačiau tą akimirką kai supratau kaip baisiai visom tom mergšėm pavydžiu. tarsi išgirdęs mano mintis Harry apsižvalgė ir žvilgsniu susirado mane.
-Panelės, noriu jus su kai kuo supažindinti,- tarė jis garsiau, kad visos girdėtų ir aš pajutau kaip raudonuoju.
Negalėjau patikėt, kad jis taip elgiasi. Su šelmiška šypsenėle jis žengė kelis žingsnius link manęs ir paėmė mano ranką.  Norėjau ją ištraukti, bandžiau žvilgsniu jį sustabdyti, bet jis tik spustelėjo mano pirštus ir man teko nusiraminti. Patenkintas, kad mane sutramdė jis vėl atsisuko į merginas.
-Susipažinkite, ji mano mergina Liusė.
Truputį susigūžiau laukdama atsako. Stebėjau kaip jos pasikeitė niūriais žvilgsniais, tačiau bent jau nieko neburbėjo.
-Tikiuosi būsite malonios su ja, nes ji man labai svarbi,- tęsė Harry norėdamas sušvelninti situaciją.
Ir didžiausiai mano nuostabai tie žodžiai padėjo. Merginų veiduose sužibo šypsenos, aišku nežinia tikros ar dirbtinės. Jos nužiūrinėjo mane, jaučiausi keistai. Buvau labai sumišusi, bet kartu ir patenkinta.
Merginos matyt kvietėsi čia savo drauges, nes būrys tik didėjo. Jau buvau spėjus sunerimti, kad padėtis taps nevaldoma, kai netikėtai prie mūsų privažiavo juodas automobilis. Harry nepaleisdamas mano rankos nusitempė mane link mašinos. Pirmą įsodino mane, tada dar pamojavo fanėms ir įsėdo pats. Vos durys užsitrenkė jo šypsena lyg kas nupūtė. Jis atsiduso ir atrėmė galvą į atlošą.
-Pavargai? - paklausiau nubraukdama jo plaukus nuo kaktos.
-Nea...
Jo veide vėl nušvito šypsena.
-Sakyčiau praėjo visai sklandžiai! Susitvarkei puikiai. Aš tavim didžiuojuosi.
-O štai aš sakau, kad tu esi visiškas mulkis!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą