2013 m. sausio 8 d., antradienis

60DALIS
Jis paėmė maistą ir mes greitai įsikūrėm pas mane kambary. Papusryčiavom, o tada išsitiesėm lovoj. Jau buvo gerokai įdienoję.
-Tai ką šiandien esi mums suplanavęs?- tingiai paklausiau.
Žaisdamas su mano plaukų sruoga jis atsakė:
-Nežinau... Suplanavau tik vakarą. Dieną galėtumėm šiaip išeit kur nors pasivaikščiot, ką manai?
-Man nesvarbu... Iš tiesų tai galėčiau, kad ir lovoj pragulinėt iki pat vakaro. Būčiau visai laiminga.
Harry nusijuokė.
-Taip tai jau nebus. Keliausim į miestą.
Jis pakilo iš lovos ir paėmęs mano ranką pakėlė mane.
-Ehh... Gerai jau gerai. Tada leisk mane persirengt.
Bet vietoj to, kad paleistų jis prisitraukė mane prie savęs ir pabučiavo.
-Dabar jau gali eit persirengt.
Apspangus nuslinkau į vonią.
Kai susiruošėm buvo jau po vidurdienio. Prie viešbučio mūsų jau laukė juodas mersedesas.
-Kam mum jo?- paklausiau.- Juk einam pasivaikščiot...
-Na aš nežinojau ką veiksim taip kad buvau pasiruošęs viskam.
Pavarčiau akis ir luktelėjau kol jis paaiškino vairuotojui, kad mums jo jau nebereikės.
Kai jis užtruko šnekėdamas priėjau ir čiupusi už rankos nutempiau jį nuo mašinos.
-Einam vaikščiot! Greitai!
-Ir kur tu eisi?
-Kur akys veda. Man nesvarbu.
Dar kartą timptelėjau jį ir mes patraukėme gatve tolyn.
Deja tai nebuvo pati geriausia mano sugalvota idėja. Iš pradžių viskas buvo gerai, mes vaikščiojom, šnekėjom. Netrukus priėjom didelę aikštę ir ten viskas prasidėjo. Grupelė merginų atpažino Harry ir paklaiko. Jos apsupo mus klykdamos ir šaukdamos. Harry laikėsi puikiai. Pastebėjau, kad net labai puikiai. Netgi per daug puikiai... Jis atvirai flirtavo su jom,

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą