2013 m. sausio 20 d., sekmadienis

65DALIS
Lifto viduje suvirpėjau nuo žvarbaus vėjo. Harry aišku nusivilko savo švarką ir užmetė man jį ant pečių. Leistis buvo likę nebe daug kai jis piktai kažką suburbėjo.
-Kas yra?- paklausiau nustebusi.
Jis mostelėjo ranka rodydamas žemyn.
-Atrodo turim nelauktų svečių.
Pasekiau jo žvilgsnį ir lauke pamačiau minią žurnalistų. Jie stovėjo tarp mūsų ir limuzino. Supratau, kad teks pro juos prasibrauti.
-Ką darysim?
Buvau suirzusi. Vakaras buvo toks puikus!
-Nėra ko nerimauti. Andy jau laukia mūsų apačioje. Jis mus nuves iki mašinos. Tau tereikia nuleist galvą, laikytis mano rankos ir nieko nesakyt, aišku?
-Aišku,- burbtelėjau ir lifto durys atsivėrė.
Užvirė tikras pragaras. Visur kur žvelgiau žybčiojo blykstės, į mus buvo atsuktos visos kameros. Iš visų pusių pasipylė klausimai, jie susiliejo į milžinišką triukšmą. Mus būtų sutraiškę jei ne Andy. Jis stumė mus į priekį ir traukė iš kelio paparacus. Aš stengiausi daryti tai ką man liepė Harry, bet mano delnas pradėjo slysti iš jo rankos ir nespėjus susigaudyt jau buvau pasimetus toj minioj. Supratau, kad tolstu nuo Harry. Truputį išsigandau, bet tada išgirdau jį mane šaukiant. Pasukau balso pusėn ir bandžiau prasibrauti. Staiga iš kažkur atsirado kvailas vyrukas su dar kvailesne milžiniška kamera ir aš stipriai su galva trenkiausi į ją. Pajutau kaip viskas aptemsta ir visas pasaulis nutilo.

1 komentaras: