2012 m. liepos 30 d., pirmadienis

51DALIS

-Dabar tu manęs paklausyk,- atkirtau kone verkdama.- Nekaltink manęs, nes nežinai kaip viskas buvo! Šiandien buvo klaiki diena! Nuo pat rytinio paparacų užpuolimo iki pertraukų, kai klasiokės ištisai klausinėjo apie naująjį mano vaikiną. Negana to dar turėjau sugalvot kaip pasprukt nuo visų po pamokų! Ir gal nebuvo protingiausia mintis sėstis į Tomo mašiną, bet aš nežinojau į ką daugiau kreiptis! Taigi nedrįzk manęs kaltinti!
Nutilau. Jis irgi tylėjo. Dar kartą, jau ramiau tariau:
-Aš nežinojau ką daryt.
Atsidusau stengdamasi nusiramint.
-Kaip tau tai pavyksta?- pasigirdo klausimas.
-Kas pavyksta?- nesusigaudžiau.
-Aš jau pamiršau kodėl pykau ant tavęs,- prisipažino jis.
Nusišypsojau.
-Na bet aš vis tiek atsiprašau. Kitą kartą rasiu geresnį sprendimą. Taika?
-Taika,- atsisuko pasiduodamas.- Ir tu man atleisk, kad taip tave užsipuoliau.
-Nieko tokio.
-Tai kaip jautiesi?- paklausė Harry‘is.
-Blogai... Manyčiau prie galvos skausmo dar prisidėjo ir temperatūra. Tikriausiai sirgsiu,- pranešiau nuliūdusi.
-Nesijaudink, tai bus tik į gerą. Pabūk namie kol viskas aprims. Eik išgerk arbatos su medum ir į lovą. Pailsėk.
-Pasirodo tu dar ir nurodinėt mėgsti?!- juokais pasipiktinau.
-Tu dar nematei manęs nurodinėjančio. Čia tik meilūs patarimai,- šaipėsi.
-Negąsdink, nebijau tavęs.
-Kažin ką šnekėtum, jei būčiau vienam kambary, a?
Aš nepasidaviau.
-Vis tiek nebijočiau. Geriau sakyk kaip tau sekėsi? Tikrai sakai visiems kad aš nuostabi?- paklausiau nesutramdydama šypsenos.
-Tai štai ką išgirdai iš visos tirados?- nusijuokė.- Taip, aš visiem tai sakau, nes tai tiesa. Tu nuostabi.
-Jei būtum šalia dabar tave pabučiuočiau. Bet per daug negirk manęs, dar išpuiksiu,- maiviausi.
-Tarsi tai būtų įmanoma. Žinai, nepyk, bet jau turiu baigt. Paskambinau tik todėl, kad pasiutau iš pavydo. Daugiau tokių siurprizų nebenoriu, gerai?
-Gerai, bet tas pats galioja ir tau!
-Atrodo sutikau savęs vertą pavyduolę. Na viskas, tikrai turiu eiti. Lauk skambučio rytoj.
-Laukiu jau dabar. Iki ryt,- atsisveikinau.
-Iki,- atsakė jis ir padėjo ragelį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą