2012 m. liepos 24 d., antradienis

49DALIS

Su lengva nuostaba žiūrėjau jam į akis.
-Aš tikrai atsiprašau. Nesuprantu kas man tada pasidarė. Suprantu, tu nenori manęs matyti ir aš nesipainiosiu tau daugiau po kojomis.
Klausiausi vis dar netekusi žado.
-Ir dar, jei kada nors reikėtų paslaugos, visada gali kreiptis į mane. Tikrai pasistengsiu padėt,- tarė jis ir jau sukosi nueiti, bet aš jį sulaikiau.
-Na man dabar reikia tavo pagalbos,- prisipažinau.- Ar padėsi?
-Žinoma, ko tik nori!
-Tu su mašina?- paklausiau nustebindama jį.
-Taip. Ar tave reikia kur nors nuvežt?
-Iki namų. Jei tai padarysi, viskas kas buvo tarp mūsų bus pamiršta. Gerai?
-Gerai, man nesunku.
Tylomis patraukėme prie išėjimo. Nežinojau ar gerai sugalvojau. Sustojau prie durų ir apžvelgiau aikštelę.
-Mano mašina čia pat, pačiam prieky.
Linktelėjau ir pamačiau, kad žurnalistai stovi gana atokiai nuo mašinos.
-Iki mašinos bėgsim, aišku? Kaip galima greičiau,- tariau Tomui.
-Gal galėčiau paklaust kodėl?
-Ne, negalėtum,- atšoviau.- Nagi varom. Tu pirmas.
Jis išėjo į kiemą ir patraukė link automobilio. Nuleidusi galvą, paskubomis nusekiau paskui jį. Kai jau pagalvojau, kad mano planas išdegė buvau pastebėta.
-TEN JI! LIPA Į MAŠINĄ! GREIČIAU!
Visi pasileido link mūsų, tačiau aš jau sėdau į mašiną.
-Važiuok!- sušukau ir atsisėdau kaip galima žemiau.
Tomas nesiginčydamas greitai išsuko iš aikštelės. Važiuojant pro visus fotografus pasipylė blykstės. Užsidengiau veidą norėdama visiškai išnykti.
-Gal nori pasakyt ką visa tai reiškia?- paklausė Tomas kai pagaliau pasprukome.
Suirzau.
-Tai ne tavo reikalas. Dabar jau gali mane išleist. Pareisiu pati.
Jis nutilo, bet mašinos nestabdė. Tikriausiai matė, kad manęs geriau neerzint. Sustojo prie įvažiavimo į kiemą.
-Ačiū  Tomai,- padėkojau malonesniu balsu.- Gali manyt kad jau atsiskaitei su manim.
Nelaukusi atsakymo išlipau iš mašinos. Jis taip pat greitai nuvažiavo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą