2012 m. liepos 25 d., trečiadienis

50DALIS

Namuose pasijutau prastai. Tikriausiai nuo streso prasidėjo migrena. Užlipau į savo kambary ir pora valandų snustelėjau. Būčiau miegojusi ir ilgiau, bet mane pažadino telefono skambutis.
-Klausau,- atsiliepiau apsimiegojusi.
-Sveiki. Ar čia Liusė?- paklausė žvitrus moters balsas.
-Taip čia aš.
-Aš skambinu iš žurnalo, kuris išspausdino jūsų ir Harry Styles nuotrauką. Gal galėtumėte duoti interviu?
-Ne, negaliu. Ir prašau daugiau šiuo klausimu į mane daugiau nesikreipti,- atsakiau mandagiai ir padėjau ragelį.
Sudejavau ir kritau atgal į lovą. Iš kur jie gavo mano numerį, klausiau pati savęs. Ir tada vėl suskambėjo telefonas. Šį kartą pakėliau neskubėdama.
-Alio?
-Ar jūs esate Liusė?
-Taip, čia aš,- atsargiai patvirtinau.
-Sveiki. Gal galėtumėt duoti mūsų žurnalui interviu apie...
Neišklausiau tirados iki galo, o tiesiog padėjau ragelį.
Nejuokais suirzau kai telefonas suskambėjo trečią kartą. Čiupau ragelį ir užsipuoliau:
-Jei čia dar vienas žurnalo atstovas, sakau paskutinį kartą: JOKIŲ INTERVIU NEBUS!
-Čia Harry,- pasigirdo sausas atsakymas.
Akimirkai sutrikau, nes jo balsas skambėjo piktai.
-Harry, atsiprašau, galvojau čia koks žurnalistas ar dar kas...- aiškinausi pasimetusi.
Jam tai buvo nė motais.
-Liuse, kurios dalies „Aš baisiai pavydus“ tu nesupratai?- pasigirdo šaltas klausimas.
-Apie ką tu čia? Nesuprantu, kas nutiko?- nesusigaudžiau.
-Tu dar ketini apsimest, kad nieko neįvyko?! Aš visiems pasakoju kokia tu nuostabi, o tada pasirodo nuotraukos, kur mano mergina sėdasi į savo buvusio mašiną! Ar bent įsivaizduoji kaip kvailai jaučiuosi?
-Bet Harry aš galiu viską paaiškinti...
-Visi ir taip nepritaria mūsų draugystei, o dabar dar tai? Ar tu galvoji ką darai?!- šaukė jis ant manęs.
Jaučiau besikaupiančias ašaras.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą