2012 m. gruodžio 1 d., šeštadienis

54 DALIS

-Geras bandymas, bet nepavyks. Nesužinosi anksčiau negu reikės.
-Oaaaaa....- patempiau lūpą.
-Tikrai ne,- nusijuokė jis.- Sakyk kur tavo daiktai?
-Mašinoj. Tuoj atsinešiu,- tariau ir sukausi link automobilio, bet Harry mane sulaikė.
-Nieko tau nereikia, vairuotojas paduos,- paaiškino ir nostelėjo vyrui. Šis linktelėjo ir atnešė mano krepšį.
-Tai štai koks tavo gyvenimas? Mosteli ir viskas padaryta?- paklausiau pašaipiai.
-Na šiaip jo. Toks jau tas mano gyvenimas,- neatsiliko ir jis.- Bet užteks kalbų, mums reikia paskubėti. Apsisuk.
Nustebau.
-Ką?? O kam??
-Nustok klausinėti. Su manim neprapulsi,- užtikrino Harry ir apsukęs mane užrišo akis juoda juosta. Patikrino ar nieko nematau ir įlaipino į lėktuvą.
-Ar tai būtina?
-Taip, tai būtina. Ir nesiginčyk. Skrisim tris valandas, pailsėk.
-Reiškiasi man reikės daug jėgų?- paklausiau atsiremdama į jį.
-Galima ir taip sakyt,- sukikeno jis ir pabučiavo man smilkinį.- Praeitą kartą parodei man kaip susitikinėja paprasti žmonės, o dabar aš parodysiu koki pasimatymai būna mano pasaulyje.
-Skamba bauginančiai.
-Taip ir yra,- pasakė jis lyg juokais lyg rimtai.
 Sraigtasparnis pakilo aukštyn, o aš pamažu nugrimzdau į miegą.
Atrodė kad miegojau vos kelias akimirkas kai išgirdau šnabždant mano vardą.
-Liuse! Kelkis miegale!
Nenorom prasimerkiau, bet aplink vis tiek buvo vien aklina tamsa. Išsigandau.
-Ką??? Kur aš??? Kodėl nieko nematau???
Pakėliau ranką prie akių ir bandžiau nusitraukti raištį, kai kita ranka mane sulaikė.
-Ramiau Liuse,- sukikeno balsas.- Čia gi aš Harry, mes sraigtasparny ir aš užrišau tau akis, kad nematytum staigmenos.
Atsipalaidavau ir kritau atgal į jo glėby.
-Siaubas kaip išsigandau!
Jis vėl kikeno.
-Nieko čia juokingo!- pyktelėjau.
-Žinoma, žinoma, tik nereikia nervintis,- suskubo raminti manęs.
-Tai kada atvyksim?- paklausiau suirzusi.
-Leisimės po trijų minučių. Ir nebūk tokia niurzga. Nusišypsok,- paprašė meiliai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą